duminică, 14 octombrie 2012

Tratamente Motoare Metabond - putin uzate, foarte uzate 2012

3 comentarii:

  1. Am revenit la vechiul Blog deschis in 2009, fiind mai usor de urmarit si fara postari de tip SPAM, asa ca va rog postati intrebari sau orice doriti aici.

    Eugen C.
    http://www.eco-metabond.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, sunt din Constanta. Pentru un Logan 1.4 din 2006 pe benzina (care nu mananca ulei inca) cu 62400 km parcursi ce tratament de ulei motor\cutie viteze cat si ulei de motor Metabond imi recomandati?
      Mentionez ca in prezent folosesc un ulei 5W40 Magnatec Castrol cu care am deja 11300km parcursi si trebuie sa-l schimb. Uleiul din cutia de viteze (Elf NFJ 75W80) mi l-au inlocuit cei de la service cand am schimbat distributia la 62300km.
      De asemenea asi dori, in viitor, sa trec masina pe GPL (de aceea doresc sa folosesc produse Metabont, pt a reduce uzura prematura a motorului cand voi utiliza GPL-ul).
      Ma mai gandesc si la un eventual parteneriat cu Metabond, pt reducerea de 30% la achizitionarea produselor.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere